Tested Music

יום שני, 28 במאי 2012

ריכוז הערכות עמיתים ומשובים

על-פי כל הערכות העמיתים שנאספו, כולם טענו כי אין כותרת עניינית המשקפת את נושא העבודה, ולכן הכותרת שונתה מ"עבודה בביולוגיה" ל"מוסיקה עומדת במבחן".
כל העמיתים שהעבירו את המשוב אמרו כי הם מסכימים ורובם אף מסכימים מאוד, כי שאלת החקר ממוקדת, ולכן השאלה לא שונתה.
בדומה לשאלת החקר גם על שאלות המשנה רוב המעריכים אמרו כי הם מסכימים מאוד לנכונות שאילת שאילות המשנה, ולמרות זאת הורדנו שאלה מסויימת עקב כפילות מיותרת.
על איסוף וארגון המידע הרחב לצורך הרקע המדעי, כל הקבוצות העידו פה אחד כי הם מסכימים מאוד לכך שעמדנו בקריטריון הנ"ל, ולכן, כמובן, דבר לא שונה מהרקע המדעי.
כפי שצויין קודם, לא שונתה שאלת החקר או תכנון הניסוי כלל, בגלל שכל העמיתים המעריכים נתנו לתבחין זה ציון "מסכים" ואף "מסכים מאוד".
השפה בה נכתב הבלוג שודרגה במעט, אך בעיקר נמצאו שגיאות בהקלדה שתוקנו, זאת עקב "מסכים חלקית" אחד אשר סלד משאר המעריכים ש"הסכימו" ואף "הסכימו מאוד".
על רישום הביבליוגרפיה לא היה שום ספק, לאחר שהצביעו העמיתים פה אחד "מסכים מאוד", ולמרות זאת יצרנו עותק לכל הקישורים פעם נוספת בפרסום בו נכתב הניסוי, שם אורגנה הביבליוגרפיה בצורה נעימה יותר לעין (דרך היפר-קישור).
רוב המעריכים קבעו כי הבלוג אסטטי (פרט ל"מסכים חלקית" אחד), אך הרגשנו צורך לשנות את מבנה הבלוג ואת התמונות הנלוות אליו, למראה שיקל את הצפייה.
למרות ביקורות לא רעות שניתנו לבלוג בנוגע ל"גאדג'טים" והמדיה בו, אנו הרגשנו כי יש צורך חמור ומייד לשפר את תחום המדיה בבלוג, וכך עשינו: הוספנו גאדג'טים, שינינו את פני האתר, הוספנו מצגת Prezi, הוספנו תמונות ועוד...
כל עמיתנו המעריכים אמרו כי הנושא מעניין, וכך גם אנחנו מרגישים, ולכן לא היה שום צורך לשנותו (מה גם שמאוחר מדי לבצע שינוי שכזה...).
רוב המעריכים אמרו כי יש בקרה בניסוי ורק חצי מן המעריכים אמרו כי קיימת חזרה בניסוי. חשוב לנו להבהיר כי יש 22 חזרות (כל שאלון שהוחזר מאותו טופס - תלוי במספר התלמידים - 22), וכמובן שיש בקרה (הבחינה הראשונה בשקט מוחלט מהווה בקרה לעוד 5 סוגי מוסיקה נבחנים).
תחת הכותרת "מה מצא חן העניכם בעבודה?", כל קבוצת מעריכים כתבה חלק אחר בעבודה, כך שהסקנו כי כל העבודה נכתבה בצורה טובה.
חצי מן העמיתים טענו כי אין מה לשפר בבלוג, אך החצי השני העלה את בעיית האסטטיקה, המדיה הדלה, ואף היקף החומר לרקע המדעי. מלבד הרקע המדעי, עשינו כל שביכולתינו בכדי לענות על הבעיות שהועלו בפנינו.
הרבה מן העמיתים המעריכים אמרו כי הם צריכים לשנות בעבודתם דברים רבים לאור מה שהם ראו בעבודתנו, וכל קבוצת מעריכים ציינה חלק אחר בעבודה, דבר שהסב לנו כקבוצה אושר רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה